Your Cart

Turlar

Sizi otelinizden 9:30 da alıyoruz ve turumuz başlıyor.İlk durağımız muhteşem bir Göreme ve Uçhisar manzarasını sizlere sunan Göreme Panorama.2. Durağımız güvercinlerin hala kayalıklarda yaşadığı Güvercinlik Vadisi burada nazar ağacı ve güvercinlerle fotoğraflarınızı çekindikten sonra yeraltında 8 katmandan oluşan Derinkuyu Yeraltı şehrini ziyaret ediyoruz ve öğle yemeği için local yemekleri ile meşhur Belisırma da mola verdikten sonra4. Durağımız Kapadokya’nın en uzun ve en derin olan Ihlara Vadisi. Bura bize muhteşem bir manzara ve doğa ile iç içe olma fırsatı sunuyor. Aynı zamanda da yerli t..
0,00TL
Sizi otelinizden 9:30 da alıyoruz.İlk durağımız muhteşem bir Göreme ve Uçhisar manzarasını sizlere sunan Göreme Panorama.2. Durağımız olan Uçhisar Kalesi’ne geçiyoruz. Burada sizlere serbest zaman veriyoruz.Ardından da güvercinlerin hala kayalarda yaşadığı Güvercinlik Vadisini ziyaret ediyoruz. Burada nazar ağacı ve güvercinlerle fotoğraf çekindikten sonra;3. Durağımız olan Göreme Açık Hava Müzesi ne geçiyoruz. Bu müze 5 Bizans Ortodoks kilisesinden oluşmaktadır.4. Durağımız Çavuşin( Kızıl Vadi ) burada muhteşem güzellikte olan, aynı zamanda isminden de geldiği gibi kızıl kayaları göreceğiz.So..
Sizi otelinizden 9:30 da alıyoruz ve turumuz başlıyor.İlk olarak muhteşem bir manzara için Göreme Panorama’ya gidiyoruz.2. Durağımız Derinkuyu Yeraltı Şehri ve ya Kaymaklı Yeraltı Şehri’ne gidiyoruz. Bu iki yeraltı şehri de insanların tehlikelere karşı inşa ettikleri yerlerdir.3. Durağımız Uçhisar, Güvercinlik Vadisi. Burası nazar ağacı ve güvercinlerle fotoğraf çekinmek için güzel bir yer. Uçhisar Kalesi’ni ziyaret ediyoruz. Burada genel ihtiyaçlar için serbest bir zaman imkanı sunuyoruz.Öğle yemeği için Avanos’a doğru yol alıyoruz. Local yemek yeme fırsatı bulduktan sonra Avanos’u gezintiye ..
Çat Vadisi ( yaklaşık 4 km)Açık SaraySt John KilisesiTatların Yeraltı Şehri Öğle Yemeği ( Bir aile ortamında geleneksel yemekler) Güvercinlik Vadisi( yaklaşık 1 km) Güne 4 km süren bir yürüyüş ile başlıyoruz ve bu yürüyüşün sonunda Aksaray’a ulaşıyoruz. Buradaki manastırları görüyoruz ki bazılarının etkileyici cepheleri var. 11 yüzyıldan kalma bazı kliseleri inceledikten sonra Aziz John Kilisesi’ni göreceğiz. Bu kilisenin 2 katı var ve duvarları İncil’den resimlerle dekore edilmiştir. Buradaki serüvenimiz bitince bir yeraltı şehri olan Tatların köyüne gidiyoruz. Burada öğle yeme..
0,00TL
Gösterilen: 1 ile 4 arası, toplam: 4 (1 Sayfa)